About Me.



En liten mini pressentation av mig själv:
Namn: Therese
Ålder: 21 år
Gör: Jobbar med hästar
Bor: Stockholm, i lägenhet inne i stan på helgerna och annan ledig tid, under veckorna i ett hus några mil utanför stan där jag jobbar med hästar
Utseende: 181cm lång, naturligt blond, blå-gröna ögon.
Civilstatus: Är förlovad med min pojkvänn sedan 3år.
Intresserad av: Hästar, främst dressyr. Vackra människor, pojkar och massor av sex. Fester, alkohol och vänner. Mode och kläder. Lyxiga och fina saker. Träning och vikt.
Inte intresserad av: Patetiska feta människor. Min största mardröm är att bli en av dem, att bli fet.
Motto: "Nothing taste as good as thin feels."
Varför jag har skapat denna bloggen: För att jag vill kunna skriva av mig om sådant som jag inte kan prata om med mina vänner. Om min besatthet av att gå ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: hahoho

Hahaha fan vad duär ful och man skriver inte i sin blogg att man har haft sex allafall inte normla människor !!! Ful Fejs !!

2011-05-02 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0