Julklapps-shopping



Snart jul nu. Har fått lite julkänsla redan faktiskt :) Hela helgen har jag och boyfriend sprungit i affärer och handlat julklappar. Nästan alla klara nu. Yeay :)

Mysigt att tillbringa så mycket tid själv med honom, inte så ofta som vi får så mycket tid för oss själva nuförtiden, pga att vi jobbar båda så mycket och har alltid massor att göra när vi är lediga. Men är det jobbigt att vara med honom också för då måste jag äta... Lördagen slapp jag undan med en halv hummer och sallad, söndag däremot blev det middag på våran thairesturang. Ris och varma jätte scampi med grönsaker på järnplatta. Jättegott men antagligen 10000000kcal :( Men var tvungen för boyfriend tycker att jag aldrig äter längre och har blivit så smal (haha! tack! vänta bara...;) och undrade varför vi aldrig äter där längre, gjorde det jätte ofta förr, det var "vårat ställe" (för att jag vill bli smal!=ingen bra idé att vräka i sig thaimat, även om det är supergott och jätte bra service där)

Jaja, det var helgen det, nu är det måndag, ny vecka och nya tag. Har varit ledig idag (så nu jobbar jag 7dagar i rad, buhu..) så har sprungit ännu mer på stan och shoppat julklappar till boyfriend idag. Är inte klar på långa vägar ännu men lite fick jag köpt iaf, bla: en kalender i svart läder, kalsonger: armani, d&g och björnborg, dvdbox: prisonbreak säsong 3 (hans favoritserie), roliga muggar med simssons och strumpor med bart simssons på.

Det svåraste när man ska köpa julklappar till andra är att man hittar så himla mycket till sig själv, haha. Ska nog börja fila lite på min egen önskelista nu, hihi.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0