Min kväll.



Fastat hela dagen. Får plötsligt panik - måste äta ngt! Men har kastat all mat som jag hade hemma, finns bara red bull light, cigg och tuggummi kvar. Så jag åker till stallet, känner mig som en inbrottstjuv när jag står inne på kontoret och hettsäter en lussekatt och tre chokladpraliner. Ångest-attack direkt såklart. Åker därför direkt till gymmet, känner mig taggad till tusen att bränna massa fett på löpbandet. Men när jag kommer dit så är gymmet bokat för yogan.. Hade totalt glömt bort det, suck. Snacka om en besikelse att inte bli insläppt, höll på att flippa, satte mig ner på golvet och började gråta. Så nu är jag hemma igen. Tittar på "Du är vad du äter" för att inte vilja äta mer ikväll. Har dessutom bråkat massor med boyfriend i telefon, skällt ut honom utan att han egentligen varken gjort eller sagt ngt för att förtjäna det. Bra flickvänn jag är, eller inte. Mer instabil människa än jag finns nog inte just nu. 


Kommentarer
Postat av: s*

känner igen mej så grymt mycke i det du skriver..kunde lika gärna ha vart ja själv som skrivit det.. är glad för att ha hittat din blogg eftersom den e så ny, hoppas du fortsätter skriva mycke, puzz

2008-12-11 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0