The thinner is the winner.



På jobbet idag så började jag och J att prata om träning och vikt. Vi har båda precis börjat att träna mer regelbundet igen och vill med detta såklart gå ner i vikt. Skillnaden är bara att J vill gå ner 2kg och jag vill gå ner 10kg (minst! men det sa jag såklart inte till henne). J avslöjade även vad hon väger... Om hon var ärlig så väger hon isf mindre än vad jag gör nu. Jag vet inte om det bara är jag som är knäpp men jag blir galen när mina vänner väger mindre än mig. Jag vill alltid vara smalast, vill alltid väga minst. Att veta att någon väger mindre än mig gör mig alltid sjukt triggad till att gå ner ännu mer i vikt. Det spelar ingen roll om personen i fråga är mer än ett huvud kortare än mig. Det är bara lägst siffra på vågen som spelar någon roll.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är inte knäpp. Eller så är du iallafall inte ensammen om att vara knäpp. För jag är exakt likadan. Jag tål inte att mina vänner väger mer än jag. Jag MÅSTE vara smalast. Vi är alla jämnlånga ungefär.

2008-12-16 @ 18:53:57
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0